براي بررسي و رسيدگي به مسائل و مشكلات مردم؛

تأكيد استاندار يزد بر حضور مديران دستگاه هاي اجرائي استان در شهرستانها


استاندار يزد در جلسه فرمانداران استان، ضمن گراميداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر؛ "روز مقاومت، ايثار و پيروزي" بر برگزاري با شكوه مراسم اين روز تاكيد كرد.

به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا:دكتر عاصي از فرمانداران خواست تا با برنامه ريزي و همكاري همه دستگاه ها در زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان و ايثارگريهاي جوانان اين مرز و بوم تلاش كنند. ايشان در ادامه با اشاره به حوادث 15 خرداد و ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) خواستار فراهم نمودن هر چه بهتر زمينه حضور مردم در مراسم گرديد.

آقاي دكتر عاصي همچنين بر حضور مديران دستگاه هاي اجرائي در سطح شهرستانها، براي بررسي و رسيدگي به مسائل و مشكلات مردم تاكيد كرد.

در اين جلسه رئيس كل دادگستري استان از تشكيل اكيپ عملياتي اجراي احكام خبر داد و گفت:

با پديده هاي زشت و ضد مردمي زمين خواري و گلدكوئيست باقوت برخورد خواهد شد. وي ادامه داد: به منظور اجراي سريع احكام، اكيپ عملياتي اجراي احكام در استان شكل گرفته است. آقاي حيدري با اشاره به اين كه براي شناخت بيشتر مسائل و معضلات هر منطقه، درصدد بررسي اجمالي و احصاء مشكلات برآمده ايم افزود الحمد ا... تعامل و همكاري بين دستگاه هاي اجرائي و قوه قضائيه چه در سطح استان و چه در سطح فرمانداريها در حد بسيار خوبي است.

در ادامه اين جلسه، هر يك از فرمانداران به طرح مسائل مربوط به شهرستان خود پرداختند.

منبع:استانداري يزد

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا